#47 sum up

ramadhan datang bagi salam dengan bungkusan hadiah ujian untuk aku, dan mereka. dan aku sedaya upaya belajar untuk redha dengan kun fayakun yang diulang baca, diulang ingat. ya, pada setiap ujian yang datang tu ada hikmahnya. belum ternampakkan pada aku, sampai kadang-kadang aku begitu selalu persoalkan "kenapa aku?"

kita skip cerita sedih. 


esok last paper. isnin depan dah mula praktikal. praktikal kali ni aku buat dekat qs firm kat subang jaya. berulang dari shah alam dan aku tak jamin dapat balik on time untuk berbuka kat rumah. jadi, kena prepare makan minum dalam kereta lah. semestinya kena hadap traffic jam. itu paling tak gemar tu. huuu okay kita ambil yang positifnya, kali ni ada kawan. hehu. boleh pergi balik sama-sama. adalah juga kawan bersembang. 

salam ramadhan, semua! 


No comments:

Post a Comment