#43 abandoned dreams, no more


banyak kali tekan new post, setiap kali nak mula menaip tak tahu nak taip apa. ini mungkinlah aku boleh kata summary untuk hari-hari yang dah aku lalui. ecewah sangat.

sekarang ni, aku meletakkan target untuk memenuhi setiap dreams list yang aku buat dan aku akan cuba untuk realisasikan setiap satu daripadanya. setiap bulan, aku nak ada sesuatu yang aku achieve. sama ada achievement aku tu berbentuk material ataupun apa saja yang mungkin aku pernah impikan suatu ketika dulu tapi aku pendamkan disebabkan faktor-faktor sekitar yang adakalanya membantutkan cita-cita aku. 

bermula dengan januari, bulan kelahiran aku. aku dihadiahkan basikal oleh abah. walhal basikal tu sejak beberapa tahun dulu aku nak. bayangkanlah, di umur 21 barulah aku dapat merasa kayuh basikal sendiri. selama ni kayuh basikal kakak-kakak je. dan januari juga, miracle happened. syukur!

setiap kali balik dari nilai lalu jalan sepang tu, aku suka sebab aku dapat tengok kapal terbang lalu atas kepala. dan februari, aku menapak ke anjung tinjau klia semata-mata nak tengok kapal terbang mendarat. sambil makan mcflurry butterscotch yang manis gila. best bila tengok airbus mendarat, tengok kapal-kapal ambik lane masing-masing. tapi tak puas lah sebab duduk kat anjung tinjau dapat tengok dari jauh je. tak dapat nak rasa kapal terbang lalu atas kepala. tapi aku dah jumpa port baik punya, cuma belum berkesempatan nak pergi je. someday, insyaAllah!

mac. ini pun salah satu daripada long gone wish list aku. haha a pair of boots. secara detailnya, dr martens punya. tapi kau tahulah harga boots berapa kalau dokmat tu. dan aku berjaya dapatkan sepasang kat kedai bundle kasut kat padang jawa. serius rambang mata. sampai dah tak pandang chuck taylor sebab kat situ chuck taylor takda saiz yang padan dengan aku. hukhuk. terima kasih, abang! 

april? jeng jeng jeng. tiga events. apa dia? rahsia :P

No comments:

Post a Comment